Sivut

keskiviikko 30. lokakuuta 2013

Tuunattuja tossuja by Savon Ammatti- ja Aikuisopisto

Aloitin opiskelemaan merkonomiksi elokuussa Savon Ammatti- ja Aikuisopistolla. Mukavasti on lähtenyt opinnot etenemään,huomioimatta alkukankeutta :D

Koulumme yläkerran käytävässä on lasivitriini.Sinne laitetut tuunatut tossut pistivät silmiini heti! Aivan ihana idea. Laittaa koristeeksi jonnekkin. Vaikkapa ihan seinälle roikkumaan.
Kuvia kerkesin räpsimään ja luvankin kysyin opelta julkaisuun! ;) Tässä ne ovat <3





Toissapäivänä sain valmiiksi leikkimökkiin tulevan maton. Käytin tummaa väriä,jottei tahrat sitten häiritse. Niitähän tulee varmasti olemaan,kun pienet ihmiset leikkivät :)


Olen nyt tässä huomannut sellaisen ärsyttävän asian... Tilasin tosiaan nuita trikoo kuteita. Mutta hitsi vieköön,kun niissä on kohtia jotka ovat todella ohuita.. Ne sitten vähän häiritsevät ulkonäköä... Kuten kuvasta näkee, tuolla on tuommoisia ohuempia kohtia.. Vai onko se vain tekijän silmissä,että kaikki pikku virheetkin häiritsee...?

Seuraavaksi olen ottanut työnalle neulotun boleron. Löysin aivan huippu hyvän ja helpon ohjeen:  DIY knitted bolero

Ja toinenkin super helppo ja ihana ohje löytyi! Olen nyt sitten hullaantunut,ja lähdenkin lanka kaupoille perjantaina. :) Tässä ohjetta: Helpoin bolero ikinä! :)

Mukavia käsityöhetkiä kaikille!
Terkuin Sanna

2 kommenttia:

  1. Ihana matto! <3 Näitkös muuten mun blogissa mimmosta mattoa mä virkkaan nyt..trikoota menee paljon vähemmän. :)

    http://www.pienilintu.blogspot.fi/2013/10/dusty-grey-and-pink.html

    VastaaPoista
  2. Kiitos :) Oi oi,vähänko ihanan värinen tuo siun mattosi. Mie oon miettinyt tuotakin taktiikkaa tehdä mattoa. Mitenkähän paljon sitä lankaa sit menee siihen? Esim jos käyttää vaikka 7 veljestä? Mulla nimittäin ois tuolla muutamat kerät. ;)

    VastaaPoista